recap

Ah, allt detta flängande. Nu har vi lämnat Las Vegas och befinner oss i San Francisco men redan imorgon bär det av nedför highway 101 för ett snabbstopp i Santa Maria innan L.A väntar.

De senaste dagarna har jag: Introducerat mitt hår för Frederic Fekkai och ett tycke uppstod genast. Köpt världens sötaste klänning från Juicy Couture. Mina föräldrar har gift sig. Förälskat mig i San Francisco och Haight Ashbury. Övervägt att börja på Berkeley till hösten och bli hippie. Shoppat alldeles för mycket Ralph Lauren för mitt eget bästa. Ätit alldeles för många amerikanska pannkakor till frukost.

Vi får se när jag tittar in här nästa gång. Min tillgång till Internet är högst sporadisk!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åhh dom gifte sig! Hälsa och gratta! =)

2008-07-19 @ 14:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback