one last night.

Det är sista kvällen i Santa Monica nu. Sedan bär det av till Newport och Laguna Beach i O.C, San Diego och slutligen Mexico och Tijuana. Tequila för hela slanten med andra ord.

Idag checkade ett helt basketlag från Philadelphia in på vårt hotell. Alla är 2 meter långa och svarta som natten. Jag var på väg hem från stranden när de höll på att lassa ur sin buss. "Hey beautiful, what's your name?" Vad kul det skulle ha sett ut om jag stannat och småpratat ett tag. Helan och halvan. En liten flicka som är helt ljusrosa i skinnet efter en överdos av solen och en 2 meter lång man som är svartare än natten. Jag är väldigt glad över att jag har en pojkvän (som just nu flyger hem från Atlanta) där hemma som inte är 2 meter lång utan precis sådär lagom lång. Vad nu än lagom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback