I think I've died and gone to couture heaven

Oh my. Idag skulle jag bara in till stan för att köpa en panamahatt och ett grön klänning med broderier. Jag kom hem utan den gröna klänningen och utan panamahatten. För på Judits fann jag den finaste klänning jag någonsin sett. En prinsessbakelse av vit spets. Efter mycket vånda och darriga knän blev den min, precis som en grön krokopräglad kuvertväska från Beyond Retro. Ikväll ska båda två få följa med ut på kalas. Grillfest hos Klasson, KadettpartajKarlbergs Slott och drinkar på Snaps står på schemat. Vi får se vad denna spetsbakelse för mig!





Bilden visar inte upp min fina cupcake från sin bästa sida men när ljuset strejkar så får det bli såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback