torsdag

Jag vaknade med hjärtklappning efter en läskigt mardröm men trots det har humöret vänt. Det är på uppgång igen även om mina knän tar livet av mig. Skoldagen idag var rolig. Psykologi har raskt förvandlats till ett av mina favoritämnen och jag ser fram emot nästa lektion. Vi är fortfarande kvar i psykoanalysen men snart väntar drömtydning. Hur som helst intressant. Sedan satt jag i nästan fem timmar och skrev på artikeln om Talangjakten tillsammans med Empan innan vi hämtade upp biljetter till studentskivan.

Ikväll så har jag löst problemet inför jämställdhetsdagen och nu ser det ut som att Niklas Wykman kommer och talar. Det blir nog jätteintressant! Och när vi ändå är inne på ämnet: politik så startar MUF Stockholms stämma imorgon. Det ryktas som vanligt om kuppningar och andra intriger så jag väntar med spänning. Självfallet avrundas allt på banketten då alla blir bästa kompisar på dansgolvet men själv vet jag då inte vad jag ska ha på mig. Allt som hänger i garderoben är tråkigt och intetsägande och trots god ekonomi har jag inte funnit något värt att inhandla. Imorgon får det bli en sista tripp på stan, om inte annat för att spana in ett par MJ-skor. So long!


image548
Jag hade gärna varit lika anspråkslöst glamourös som Kate Moss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback