tisdag

Vaknade imorse och förbannade mig själv. Jag har frammanat vintern med allt tjat om längtan efter våren. Tur i alla fall att vi inte hade samma snömängd som det skvallras om att Uppsala är inbäddat i. Glömde helt bort att klä mig för vintern och frös i strumpisar och skinnkjol men jag tinade i alla fall upp under de två timmar jag befann mig hos frisören. Att dricka thé och bläddra i senaste numret av brittiska Vogue medan någon pillar mig i hårbotten är inte helt fel. Något däremot som är helt fel är att mitt schema är ändrat och jag har inga mysiga torsdagar längre. Bye bye uteliv. Nåja, jag ska väl inte deppa ihop helt.

Imorgon ska jag spänna på mig skidorna för det bär av till Romme med skolan! Vi får se om jag kommer tillbaka helskinnad men jag får hålla tummarna. Sedan ska det bli intressant att spana på en viss
Klasson i pisterna!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack tack, det blir nog mer något åt "skadad klasson i sjukstugan"-hållet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback