tisdag

Idag var en riktigt bra dag. Slapp skoldag och sedan en riktigt mysig eftermiddag på L'Angolo med Klasson, Lova och Johan. Diskussionerna gick vilda och mycket thé blev det. Sådant tycker jag om. Jag saknar de kravlösa dagarna i ettan på gymnasiet då vi festade som om det inte fanns någon morgondag och satt på L'Angolo varenda eftermiddag och åt hallonpaj för att linda huvudvärken. De dagarna finns inte längre, men det är trevligt att ta en tripp bland minnena ibland. Det enda negativa är att det får mig att känna mig så otroligt gammal och grå, men jag antar att alla måste växa upp någon gång.

Äntligen fungerar projektarbetet också. Har börjat på ytterligare en novell och det ser stabilt ut. Något som däremot inte ser så himla ljust ut är flaket inför studenten. Suck. Men ett problem i taget så löser sig nog allt tillslut. Nu ska jag dricka mer thé, skriva och skvaller-sms:a med Vici. Livet är allt bra ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback