popcorn

Jag förknippar många bra stunder med popcorn, gör ni? Igår var en bra dag. Säsongsavslutning av Heroes och massvis med popcorn, idag var jag på bio och såg American Gangster med familjen och åt popcorn tills jag storknade. Popcorn är bio, tv-mys och hemmafester. Popcorn är nästan alltid förknippat med något bra. Nog om ätbara ting som förknippas med en positiv känsla, för den listan är lång.

Idag var jag på stan en runda och spanade in utbudet men kom hem med en ny kalender, strumpor och en skiva av Regina Spektor. Inte mycket att hänga i julgranen alltså. Efter en mycket underlig dröm jag haft så var jag tvungen att besöka L'Angolo och där lunchade vi också med Elisabeth. Det var trevligt. Sedan blev det TGIF och efter det bio. Nu väntar mer av serien Californication på Veoh och sedan Jay McInerney och Röde Orm. Det är precis så här lov ska vara och hade jag inte vara så mätt hade jag nog firat med lite popcorn!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken skiva?
Länge sedan jag besökte L'ang... Vi måste allt ta och kila dit någon dag (:

Postat av: Bells

Josefine: Begin to hope, heter den. Jajamensan, L'Ang är bäst :)

2008-01-04 @ 16:40:01
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback