onsdag

Äntligen ljusnade det lite på himlen idag efter flera dagar av järngrått väder ute. Att Empan såg ut som en solstråle tillbaka från Thailand gjorde situationen lite bättre. Det känns alltid konstigt när någon är borta och det var trevligt att se alla samlade igen. Lunchade på CiaoCiao och som vanligt blev det mycket skratt. Annars har jag mest filat på mina noveller idag som jag för övrigt fick en jättefin kommentar på.

Fortfarande oklart om jag ska sätta på mig klackarna och bege mig ut ikväll. En relativt stor del av mig vill ligga hemma och fira Simone de Beauvoir's 100årsdag med att titta på dramaserien som jag spelat in medan en annan del vill ta chansen och bege mig ut. Mina fjäderögonfransar vill känna på nattluften igen men vi får se ifall de får lämna byrålådan. Hur som helst, ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback