nattligt svammel

Jag funderar på att ta en paus från mig själv. Tänk dig en cirkel som från början var stor. En dag började den snurra och i och med den roterande rörelsen blev den allt mindre och tillslut snurrade den så snabbt att du inte hann med längre. Ungefär så känns det den här veckan och förra med för den delen. Jag hyperventilerar över projektarbetet, brist på inspiration och att jag försöker göra så mycket gott hela tiden att jag inte hinner med mig själv eller alla andra. Egentligen skulle jag vilja ta en vecka och bara slappa och pyssla om mig själv men det går inte. Att längta till sportlovet är också en omöjlighet för då ska det stressas till tusen. Jag antar att ett första steg är att gå och lägga sig nu, så god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback