måndag

Utan min iPod hade jag nog varit död idag. Missförstå mig inte, jag hade antagligen bara somnat. Men imorse så var jag med om en småläskig grej. Vaknade och var faktiskt på ganska bra humör men när jag kom ut så regnade det slask från skyn och jag sprang till tunnelbanan. Hann med en tidigare tunnelbana än vanligt men vad gör det när tunnelbanan går sönder och jag får sitta i en mörk tunnel i 20 minuter? Inte för att upplevelsen kan klassas som "nära döden" så jag ska inte bli helt religiös eller något men Iggy Pop och Joy Division räddade mig i alla fall. Verklighetsflykt är bäst.

Stressig dag som satan. Nu ska jag slänga ihop dansprylarna och skynda hem till farmor för middag innan jag ska dansa bort ett antal kalorier på balett och jazz. Egentligen vill jag bara skriva skriva skriva och man ska ta vara på inspiration men vad ska man göra? Jo, stänga av datorn var det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback