det är ständigt problem

Livet är bra problemfyllt och jag är sällan nöjd och tillfredställd med min tillvaro. Idag var ett praktexempel: jag är sur och grinig över att det är tisdag och Sarah vill pigga upp mig med sushi. Allting var frid och fröjd medan jag sörplade miso-soppa. Nu är jag sur och grinig för att jag är för mätt. Snart rinner ris och lax ut genom mina öron tror jag. Livet är då inte lätt. Dags att tackla idrott, svenska c och litterär gestaltning innan jag får gå hem och dränka mina sorger.

Kommentarer
Postat av: Sarah

ta mig här ifrååååååååååååååååååååååååååååån(Skolan).... Åhh Sushin var god, men nu mår jag illa. Buhäääää!

Postat av: Bells

Sarah: livet är då inte lätt!

2008-01-30 @ 12:12:20
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback