torsdag

Igår var vi ute och svirade och därav har det varit lite bloggstopp. Josefine kom över på middag först och sedan tog vi vinflaskorna under armen och begav oss hem till Lova för pistagenötter och prat. Det var väldigt trevligt. När vi var lagom sliriga under klackarna gick vi till Kolingsborg där Ace/Stash huserade. Förutom att kösystemet var kaos hade jag väldigt trevligt. Jag kände mig fin i min svarta basker med flor och Josefine såg lycklig ut över alla lysrörsarmband vi haffade på electrogolvet. Det var trångt, svettigt och mycket dans. Idag känner jag mig en aning mörbultad då mina knän inte riktigt ville dansa i högklackat men det ville jag. Spanade lite på supersnygga Hanna Fridén också, som antagligen har en av Sveriges bästa bloggar, jippie.


 


Idag har jag shoppat på stan och lunchat med Sarah. Det var trevligt att orka ta sig ur huset och få andas lite frisk luft. Inhandlade ingenting spännande även om jag stod och dregglade ganska länge över Acne-plaggen på Weekday. Nu ska det packas för imorgon åker jag till Uppsala för deras distriktsstämma!

Kommentarer
Postat av: EVELINA

fin blogg =)

Postat av: Bells

Evelina: Tack!

2008-02-28 @ 20:29:07
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Josefine

ful bild!

2008-03-01 @ 02:20:00
URL: http://propriete.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback