torsdag

Värst vad fort veckan kilar förbi! Idag känner jag mig effektiv. Jag har varit i skolan, besökt Tingsrätten och fått reda på att T's ex-fru stämt honom flera gånger om, hoppsan. Sedan har jag ringt och skällt på polisen och fått passunderlaget hemskickat till mig. Vidare hann jag med en tur på stan och nu sitter jag här mätt och belåten. Mormonerna kallar och sedan dansen.

Dagens det-var-som-på-film: Sarah kommer över skolgården. Vädret är gråmulet och Sarah skakar ledsamt på huvudet. Sedan spricker hon upp i ett megaleende, sträcker armarna mot skyn och börjar trimuferande springa mot oss. Jag och Lova sätter fart och snart är vi mitt inne i en gigantisk gruppkram. Ja, Sarah var inte bara extra söt idag utan hade även tagit körkort (på första försöket)!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åhh jag blir så glad när jag läser gammla inlägg i din blogg. Allt spelas upp i huvudet igen, som en film! hihi.. Slynmiddagar och kräftskivor i Tyresö, Körkort och gammla fyllehångel. Du får ALDRIG radera den här bloggen!

2008-09-04 @ 12:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback