tisdag

Jag är så obeskrivligt trött i huvudet idag, något som Johan fick erfara imorse. Jag sa fel ord hela tiden på vägen till skolan och det är inte så kul att låta som en idiot. Hur som helst, idag hade jag projekthandledning och det gick väl sämst. Inte riktigt kanske, men det var definitivt för luddigt för mig. Sedan traskade jag runt på stan med Sarah och fingrade på blommiga plagg. En jättefin klänning från Urban Outfitters, urläckra skor från H&M och en sjal. Då ekonomin inte står på topp (gör den någonsin det?) så fick bara sjalen följa med hem, men det var inte fy skam det heller. Nu väntar ännu mer plugg för ikväll ska jag bara slappa, dricka hjärteblandning och titta på TV!


Kommentarer
Postat av: My

har oxå haft världen sämsta dag idag:(
//My


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback