när nerven börjar killa

Jag insåg idag när jag traskade runt på stan att det var väldigt länge sedan jag tog en rejäl shoppingrunda. Jag har tittat runt i de flesta butiker men jag finner ingenting roligt längre, antagligen för att det mesta som skräpar runt på galgarna är vinterkollektioner och jag vill ha blommor, skira material och ballerina skor! Tyvärr finns inte tiden längre att bara strosa från butik till butik men jag lever på hoppet om att få ta lite tid på torsdag och faktiskt få en chans att leta efter godbitar. För tillfället vill jag ha en rutig flanellskjorta, en kort svart kavaj, ny jeans en masse och blommiga klänningar. Ett par killerpumps vore inte helt fel det heller. Oh well, drömma kan man alltid göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback