måndag

Fysjutton vad orättvist! Uppsala har sportlov så pojkvännen kan ligga under täcket och gotta sig idag medan jag fick pallra mig iväg till skolan för att upptäcka att dagens första lektion var helt meningslöst. Vi var 4 personer där så lektionen blev inställd. Suck. Annars var dagen fantastisk! Tog tunnelbanan i solskenet ut till Hagsätra där vi besökte Josefines hus och My plåtade framsidan till min novellsamling som ska tryckas på Vulkan.se. Vidare in mot stan och en redovisning om mormonerna senare ligger jag i sängen och hoppas på middag. Nu gäller det att stå ut den här veckan för snart är det lov!


Kommentarer
Postat av: Kevin

Haha, så Chris är i stan va? Om han inte har något för sig på dagarna (och om du inte or ovillig att låna ut honom) så ska ni veta att det finns en annan viss herre som heller inte har något för sig dessa dagar.

Postat av: Bells

Kevin: ledsen att göra dig besviken men nej, Chris är i Uppsala (men berättar mer än gärna om hur skönt det är att ha lov!)

2008-02-18 @ 23:04:14
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Kevin

Ah, vad tråkigt. Tycker den lilla pojken borde parvla sig hit om han har lov :P Jag menar, jag måste ju ha något att göra på dagarna också ^_^

2008-02-19 @ 12:20:47
URL: http://konversationalist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback