lördag

Ouff! Jag är mätt. Idag startar första dagen av lovet och det firades med jättefrukost så nu är jag supermätt. Man bör notera att jag åt frukosten för fem timmar sedan. För att smälta maten har jag tittat på Heroes säsong 2. Det är fint väder, föräldrarna är borta och jag mår bra.

Igår var jag på Armans spelning (Armand på affischerna?) på Björkhagens fritidsgård. Det var en spännande upplevelse. Jag har inte befunnit mig på en ungdomsgård på flera år och att vara tillbaka i en sådan miljö fick mig att inse att jag är glad att jag är förbi tiden med backläsk och fotbollsspel. Förutom att rocker-grabbarna hade mer volym i håret än vad jag någonsin skådat och flickorna hade bortnoppade ögonbryn så var allt fantastiskt. Arman var som vanligt charmerande och superduktig och stämningen var fin. Med andra ord var det en bra kväll.

Nu ska jag hugga in på en säsong av Weeds och bara ta det lugnt, så som man ska när det är lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback