fredag

Oh sunny day! Synd bara att det är så fruktansvärt kallt idag. Jag vaknade i gryningen i Uppsala och förbannade mig själv för att jag inte tagit med mig min tjocka dunjacka. Synd för nu huttrar jag fortfarande av köld. En utförligare rapport om Alla hjärtans dag kommer senare, men det var finfint!

Idag har jag varit i skolan. Det är KärleksdagÖstra Real. Mysigt initiativ med "Fråga Olle" och hjärtan i taket. Hur som helst är jag hemma nu och ska bada, sova en stund och sedan fixa mig inför ikväll då Lova fyller 19 år och ska ha middag. Det kommer bli jättetrevligt med härliga människor, god mat och mycket vin. Sedan ryktas det om utgång på Street också. Det ser ut att bli en toppenkväll!


image560

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback