back on track

Jag vet inte varför jag känner mig så glad idag. Visst hade jag en bra morgon men skrivandet gick inte direkt galant. Tre versioner av inledning på samma novell är ingenting att föredra. Jag vill ha perfektion från första början. Men jag hade en trevlig prommis med Vici genom ett regnigt innerstan med thé och lite shopping. Inhandlade inga MJ-skor trots en billig peng utan det blev Fashion Against Aids istället på H&M. Ett Henrik Vibskov-designat linne fick följa med hem och en Timbaland t-shirt. Sedan begav vi oss mot Landstingshuset där vi hämtade röstkort, minglade och lyssnade på Niklas Wykman. Jag är då en dålig MUF:are för sedan lockade lammytterfilén hemma istället för motioner i stämmosalen. Ikväll skulle jag vilja gå ut och dansa med vännerna men för att vara lite fräsch imorgon har jag bestämt mig för att stanna hemma. Synd för min drink och dans-nerv kliar. Men förutom det har jag haft en toppenbra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback