tisdag.

Här sitter jag på jobbet, lagom mätt efter lunchen, fått lite sol på näsan efter en promenad i Midsommarkransen med Klasson skvallrandes i luren och nu har jag en hög uppsägningar framför mig. Det sistnämnda tynger visserligen ner mig en aning men med lite TTA i hörlurarna så blir det nog ganska bra i alla fall.

Jag har enormt mycket att fixa med när jag kommer hem. Det ska bakas, målas naglar, ordnas med musik och tusen andra ting. Så jag antar att det där med nyårskrönikan får vänta till typ mitten av maj eller något, ha!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas att ni får en lyckad kväll imorgon..(Inte som nyår 2005/2006) Tyvär så deltar jag inte. Men det kommer fler aftonar, inte sant? Jag har åkt på årets förkylning. Så för mig, Fabi och Micke blir det middag och lugn.. Så du får festa åt mig oxå ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback