tisdag.

Jobb idag igen, lite mindre pepp idag kanske men när jag pratade med Martina på vägen hem så insåg jag att det ändå är skönt att ha något att göra. Däremot känns det nästan som om jag har lite väl mycket att göra. Jag brukar alltid vara ute i god tid med allting, men i år har jag bara hunnit handla 2 julklappar och tiden rinner iväg. Jag tror att jag måste webshoppa för att få allting att gå ihop nu. Annars kommer mina nära och kära stå utan paket på julafton, och det vore väl inte så trevligt kanske. Det är en viss charm med att ge bort presenter, som ni säkert alla vet, även om det finns en tydlig charm i att öppna paket också. Men man är inte liten längre. När jag fortfarande gick omkring i overall på vintern så var julen min absoluta favorit högtid. Jag älskade när tomten kom och man fick sitta framför granen och slita upp paketen. Det var så många och stora paket på den tiden - nu är det mer tunna kuvert innehållandes presentkort, SPA-behandlingar och pengar eller hårda paket så som böcker eller lådor med handväskor. Oh well, jag kommer väl i julstämning i år igen antar jag.



Jag önskar att jag kunde klona mig själv lagom till jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback