onsdag.

Oh my, det är alltid sista timmen som segar sig fram. Alla jobb jag någonsin haft så har sista timmen varit en mardröm. Jag vill bara gå hem, känner mig klibbig i magen av allt julgodis och alla lussebullar jag har proppat i mig idag - när det bjuds är jag inte den som säger nej. Det har brunnit på röda linjen och det dödade mina planer om att orka ta mig in till stan efter jobbet, istället får jag ta en sväng till SKHLM för att handla lite prylar inför nyår. Det bästa måste vara att H&M Trend inte finns där, så jag kommer inte övertrassera mitt konto. Jag fick förresten ett nytt glittrigt kort igår, det ser fint ut i plånboken. Guld och glitter, minsann.

För övrigt så gillar jag den semi-flytande eyelinern från FACE som kom med i senaste Damernas Värld. Varje vardag hädan efter misstänker jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback