onsdag.

Idag var en trött dag. Jag var trött och det värkte överallt, kanske för att jag inte kunde sova igår utan gick på en lång promen ad i regnet istället. Men trots tröttheten gick jag till Sats och körde ytterligare ett muskelpass - vi får se om jag kan gå imorgon. Sedan åkte jag hem till världens bästa My och hängde hos henne i Sjöstaden samt gick på en långpromenad i leriga backar och bara pratade. Det var välbehövligt. Det är sällan jag pratar så som jag gjorde idag, och det är sällan som folk faktiskt lyssnar, helt tysta, och kommer med råd. Därefter åkte jag in till stan, mötte Klasson, vände i dörren på ett vinevent NK och istället fingrade på julpynt i NK:s julshop. Trots min totala trötthet så orkade jag med den här dagen också. Tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback