måndag.

Idag känner jag mig duktig - jag jobbade till fem, lyckades lära mig SAP och en massa andra program samt registrera en flertalet uppsägningar. Jag trodde att det skulle kännas jobbigt att gå upp imorse, och trots att bussen gick sönder och jag nästan kom försent för att jag var inlåst (!) i en buss så kändes det ruskigt lätt att komma till jobbet imorse. Det känns faktiskt bra att göra någonting nyttigt. Eh.

Idag fyller Klassi år och hade jag inte börjat arbeta igen hade jag velat ta med henne till Le Bar Rouge för att dricka drinkar men nu får inlägget under bjuda på skratt och leenden istället. Ikväll ska jag bara vara hemma och försöka återanpassa mig till livet som en working-class hero!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback