lördag.

Idag har jag och mammi haft en heldag. Efter lite frukost och hejdå kramande på mormor och morfar begav vi oss in till stan för att byta lite julklappar, handla lite beauty produkter och klämma på reaprylar. Efter Natalie Schuterman var jag helt slut - alla dessa vackra skor, väskor och en och annan Lanvin-klänning tog verkligen musten ur mig. Det var nära att jag kom hem med både det ena och det andra, så som den perfekta kjolen från Thomas Burberry men det gäller att hålla hårt i plånboken innan man flyttar till Paris. Så jag och mamma åkte till Söder och gick på en upphaussad thairestaurang och åt massor av smårätter och drack Singha istället. Nu är jag mätt, trött och en aning blöt efter att ha legat i badkaret. Det är dags att svida om till något roligt och sätta på sig klackar för ikväll ska jag och Klasson ut och svira. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mysse

Tihi, så du blev sugen på Thai igen, är det så? =D

Postat av: Bells

Mysse: Ja, det blev jag. Och har du skaffat blogg?!

2008-12-29 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback