klassons födelsedag, dans och lite drinkar på det

Igår firade vi Klassons födelsedag och efter lite klädångest så begav jag mig till Sjöstaden för att träffa fina Östraflickor och Arman för lite bubbel och sedan middag. Efter att vi hade ätit oss mätta samt tryckt i oss kladdkakemuffins så rullade folket in och det blev drinkar, skönsång och skratt. Klasson lyckades med bedriften att supa en mormon under bordet och Lina fick uppleva "Solen den går upp och ner"-allsång för första gången. Därefter begav vi oss alla till Berns och 2.35:1 för att dansa, dricka hallonmoijtos och obligatoriskt tjejsnack på tjejtoaletten. Vi träffade fantastiska människor och såg desto fler välbekanta ansikten i vimlet. Sent in på småtimmarna vinglade vi slutligen till Max för nattmat innan vi begav oss hemåt.


 



Idag mår jag ungefär som jag förtjänar, eller kanske snäppet sämre. För jag hade väldigt trevligt igår. Det var fantastiskt att bara dansa dansa dansa, i timmar, utan avbrott. Nu ska jag kurera mig med Britney: For the record och middag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback