kan folk aldrig hålla sig i skinnet?

MUF är för många synonymt med vilt festande, rosa skjortor och backslick. Jag som medlem i Moderata Ungdomsförbundet har en helt annan syn på partiet än vad media har, men ibland tycks mediebevakningen vara fullständigt korrekt. Under stämman i Göteborg så skapades svarta rubriker i och med en spritskandal, misshandel och vandaliserad minibuss. Moderaterna röt ifrån åt alla dessa ungdomar och svenska folket jublade över att fördomarna återigen blev sanna. På dagens debattsida i Expressen ger den numera uteslutna medlemmen Jonas Bysell sin version av vad som hände den där natten och pekar på flertalet brister inom MUF. Jag vet inte vad jag ska tro, tycka eller känna - men det känns i alla fall otroligt sorgligt att människor aldrig tycks hålla sig i skinnet.

Kommentarer
Postat av: E

Läs i Muf-allmän info, där finsn en typ 100 inlägg lång debatt om att han blivit ifråntagen sin BBS-behörighet. roande

2008-12-18 @ 11:28:14
Postat av: Bells

E: Det ska jag absolut göra.

2008-12-18 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback