hot pink, hot year.

Nu börjar äntligen nyårsplanerna ta fart! Jag har klänningen och skorna klara. Nu gäller det bara att börja bjuda in folk och fundera ut alla detaljer, och ett riktigt bra tema. High five!

Nyår är svårt, det är alltid höga förväntningar som har en tendens att dränkas i Moët vid tolvslaget och sedan vaknar man med en redig baksmälla och det är inte riktigt det perfekta sättet att starta ett nytt år. Men i år har jag faktiskt lyckats hålla nere mina förväntningar även om jag har en väldigt tydlig bild över hur jag vill att allt ska vara. Och om jag känner mig själv rätt, kommer jag slita ut mig själv för att få det precis så som jag vill.



Jag är bara snäppet snällare än Blair Waldorf när det kommer till att få sin vilja igenom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback