helgen.

Vilken fin helg det har varit! I fredags somnade jag visserligen framför Titanic och ostbågar eftersom jag var så slut efter veckans arbete men det gjorde inte så mycket för jag vaknade desto piggare på lördagen. Jag och Chris jäktade in till stan där vi mötte Josefine för att armbågas i butiker, småtjafsa över vägdirektioner och handla de sista julklapparna. Efter en snabb kaffe på L'Angolo så bar det hemåt för att duscha och svida om innan vi åt middag på Berns Asiatiska. Det blev många smårätter, en del bekanta ansikten och vänner, en fördrink och ett glas rödtjut avrundat med en Thai Créme Brûlée innan jag och Chris drog oss till Terassen för en Lynchburg Lemonade och Berns Fruity. Så en sen kvällspromenad till Slussen fick avsluta vår kväll.

Idag, årets mörkaste dag, som även råkade vara en av de ljusaste dagarna på länge så har vi ätit brakfrukost för att fira pappa som fyller år, promenerat nere vid vattnet och bytt julklappar. Finfina saker har jag fått minsann! Nu har jag pussat pojkvännen hejdå, haft lite lussebullsfika med mig själv och Shantaram och ikväll vankas hemlagat och tårta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback