god jul!

Imorse vaknade jag utsövd för första gången på länge och åt grötfrukost med moffen och mommo. Fick en morgonpresent av mammi och pappi som nästan fick mig att tappa andan men jag återhämtade mig kvickt under en promenad utomhus. Det började snöa och lite av julkänslan tycktes infinna sig. Därefter har det varit en kavalkad av julbord, ostbricka, julöl och rödvin, julgodis, clementiner, Kalle Anka, kaffe och mandelformar och tomtens som krävde en sup innan han delade ut julklappar. Oh well, en aning charmigt kanske. Jag fick fina klappar men som vanligt känner jag mig mestadels tom precis när jag har öppnat klapparna men lagom till imorgonbitti så kommer jag vara överlycklig över dessa materiella ting. Nu funderar jag på att ta ett glas rödvin och smita ner i källaren med SATC-filmen (en julklapp från Vici) och fortsätta firandet för mig själv!

Hoppas ni alla har en toppen julafton med nära, kära, god mat och dryck och fina klappar. Puss!



Kommentarer
Postat av: Jade

Men, vad fick du då?! :D

2008-12-24 @ 20:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback