fabulous drinks, and nights.

Fantastisk kväll! Jag och Klasson möttes efter en smärre klädkris på Bauer för Rasberry Fudge och Marrakech. Drinkar väl värda sina namn. Det kändes som om halva Stockholm beslutat sig för att starta kvällen där då det var både trångt och varmt. Men vi lyckades kyla ner oss på väg till Berns då vi halkade fram på frostiga gator. Väl inne på Berns var det desto varmare och trevligare. Trevliga människor, britter och andra, samt välbekanta ansikten. Ett par drinkar till och sedan dansade vi till tung hiphop in på småtimmarna.

Det var en ganska intressant kväll igår också, jag tror att jag blev utsatt för Neil Strauss
The Game och jag må säga att det fungerade inte det minsta. Jag kände mig arg hela vägen hem i taxin men imorse bestämde jag mig för att se det som en rolig upplevelse och fick alla mina känningar bekräftade under min fika med Johan L'Angolo. Det var trevligt att träffa grabben igen och luncha. Därefter återvände jag till mina fjortisfasoner och solade solarium - något jag gör ytterst sporadiskt nu för tiden. En annan femma var det back in the days då det var obligatoriskt besök på Solkungen varje torsdag.

Nu blir det Shakespeare in love och popcorn samt lite telefonskvallrande, såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback