definitionen av en god vän.

Det är ofta svårt att definiera saker och ting, men definitionen av en god vän heter Vici. Ikväll hade vi en lite julfika tillsammans. Först promenad, därefter thé och lussebullar och tusen samtalsämnen om allt och ingenting. Vi pratade så pass länge att jag tillslut var tvungen att försöka hålla tyst för jag ska ändå upp och jobba imorgon. Men med riktigt goda vänner finns det alltid någonting att prata om - eller en tystnad som säger allt. Sedan märks det också att vi har väldigt lika smak och känner varandra otroligt bra. Jag gav Vici ett par cocktailglas i julklapp, ett par glas jag själv suktat över länge men valde att ge till en god vän. Vad tror ni att jag fick i julklapp av Vici? Likadana glas såklart!

Nu ska jag sova, och imorgon mina vänner är det fredag och det är helt fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback