bevis.

Det finns flera tydliga tecken på att jag har börjat jobba:

* Mitt hår är flottigt eftersom jag vägrar gå upp tidigare på morgonen för att tvätta det
* Mitt röda nagellack börjar skavas av - flaskan är slut och jag har inte tid att köpa nytt, eller måla om naglarna i en annan färg
* Min garderob är väldigt välstädad - jag botaniserar inte längre bland kläder, jag tar det första bästa jag ser
* Jag hade nästan glömt bort koden till mitt kort idag, jag har inte längre tid att shoppa
* Hela huvudet är så fullt av måsten att minsta lilla grej får mig att sucka högt och underläppen börjar darra.

Seså, det är inte lätt att vara en working class hero. Men nu är det dags att sova, ytterligare ett bevis på att jag jobbar. Det sorgliga är att det inte ens har gått en vecka sedan jag startade och jag är redan småless på allt.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Men du, glory days to come! Pari oh Pari!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback