"achieve a greater degree of success than expected"

Det är inte lätt ibland. Jag har ungefär världens mest långtråkiga jobb och mina arbetsuppgifter börjar sina så nu kryssar jag kort och gott avtal som har gått ut, slänger pappret och sorterar plastfickor. Det borde vara lätt att sjunka i trans under ett sådant arbete, men som vanligt så måste jag topp-prestera. Klarade jag av att kryssa 250 avtal igår så ska jag minst göra 300 idag. Notera att jag verkligen inte har ett prestationsbaserat jobb - om två månader flyttar hela min avdelning till norra Norrland och jag får inte mer betalt för att jag sorterar plastfickorna fint i lådor istället för att bara slänga dem i plastpåsar. Trots det så måste jag toppa mig själv konstant. Jag är en sann overachiever... tills en tös på jobbet sa åt mig idag att ta det lite lugnt med kryssandet, då hann jag både ta flera kafferaster och kolla en och annan blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback