working class hero

Idag var första dagen på jobbet. Jag gick hemifrån 50 minuter innan jag började för att vara säker på att komma i tid (jag jobbar vid Sergels torg) och trots det kom jag nästan försent. SL, Veolia och den förbannade kollektivtrafiken förtjänar en egen hatblogg. Folk betalar dyra pengar för månadskort och ändå kan jag inte komma på sist det flöt smärtfritt i rusningstrafik. Hur som haver var Klasson en ängel som väntade på mig i T-Centralen med en choklad croissant och ett leende.

Det gick väl ganska bra på jobbet får man väl säga. Det var internutbildning och jag var yngst men under rasterna så umgicks jag med Klasson och hennes kollegor och det verkade trevligt om än ganska rått och grabbigt. Hm. Det där med mackaronen får mig fortfarande att må illa...

Kommentarer
Postat av: Josefine

Veolia heter dte nuförtiden, faktisktfaktiskt

Postat av: Josefine

Det heter Veolia nuförtiden, faktisktfaktiskt

2008-08-04 @ 19:24:12
URL: http://whortelberry.blogspot.com/
Postat av: Josefine

spamspamspam

2008-08-04 @ 19:53:15
URL: http://whortelberry.blogspot.com/
Postat av: Gustav

Haha, mackaronen..

2008-08-04 @ 20:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback