torsdag

Bara en dag kvar! Åh jag ser fram emot helgen så mycket att jag knappt kan bärga mig. Jag behöver verkligen vila ut men helgen ser späckad ut. Idag var det i alla fall en ganska bra dag på jobbet, ett bra sälj, många pick-ups och god lunch. Att Klasson sedan tvingade med mig i affärer gör att min shoppinglust har vaknat till liv igen. Jag bara måste ha ett par Chloéskor, en stickad väst, en cape och... ja ni ser, det tar aldrig slut. Notera då att jag inte har fått någon lön än.

Idag började jag längta efter hösten. Jag vill sätta på mig ankelboots, stickade strumpbyxor och koftor. Jag är verkligen sugen. Men det brukar bli så varje år, kring skolstart. Och nästa höst är det Paris som gäller. Det om något längtar jag till.



Resten av kvällen blir det Nylon, thé och choklad.
Foto: Lookbook.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback