tisdag

Mja. Det här är ytterligare ett ganska meningslöst inlägg. Samtidigt som jag skrev under kontraktet för mitt jobb så rev jag upp det gamla. Det vill säga det kontraktet som innehöll mitt liv, fritid och vänner. Jag bara jobbar nu för tiden. Utan finaste Klasson på kontoret hade jag antagligen dött. Hur som helst, det var inte så tokigt idag. Kamplusten vaknade till liv och resulterade i ett sälj. Sedan mutade jag Klasson med en mörk choklad & hasselnöts-muffin för att gå på prommis med mig. De där extra kilona från sommaren verkar inte ramla av utan att jag tränar så att säga.

Imorgon är det officiell premiär för konceptet med ett namn som mest av allt liknar en dålig SVT-produktion. Onsdagar med Bella och Johan. Det är Snaps som gäller, för att mjukstarta lite. Har jag sålt imorgon med, för en fin summa, så blir det dans in på småtimmarna på Ace/Stash också. Det är någonting att hoppas på. Sedan blir det förstås lunch med Josefine också, och det går inte heller av för hackor. Kameran ska ner i väskan så förhoppningsvis blir det lite bildregn de närmaste dagarna. Så länge får ni hålla till godo med sötaste Lily Cole här under.




Pierre Bailly för i-D Magazine, lånat av
Sophie.

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad jobbar du som? :)

2008-08-12 @ 19:20:57
Postat av: Bells

Johanna: Account Manager på ett rekryteringsföretag :)

Postat av: Josefine

En liten tös som arbetade i min grupp under Way Out West var skrämmande lik ovannämnda modell, skrämmande lik!

2008-08-12 @ 21:54:28
URL: http://whortelberry.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback