tisdag

Efter min fina lunch (sushi!) och promenad (Kungsträdgården) gick det bara utför. Inget hände på jobbet och den brutala fjortistechno alternativt tunga hiphop vi lyssnar på fick det att spränga i mitt huvud. Men inte ska jag klaga för det, eller lite grann bara. Det här borde nog bli en klagoblogg.

Imorgon är det Onsdagar med Bella och Johan igen på Pontus by the Sea, det ser jag fram emot. Något enormt. Och helgen. Det där med att jobba passar mig inte så bra. Tidiga mornar, sena eftermiddagar och en total tristess. Dock gillar jag att vinna, och kickarna gör att jag överlever.

Jag har drabbats av en enorm shoppinglust och det går inte över. Idag var jag på H&M och fingrade på fulfina plagg. Plagg som jag kommer ha en gång och sedan hänga in i garderoben. Som tur är hade jag samvetet med mig och det blev inga plagg. Bara lite mer pengar i min Paris-kassa. Däremot så känns det nästan som om jag har shoppat idag för min Miu Miu kom hem på posten i ett paket med en stor rosett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback