söndag

Ignorera inlägget under, det är bara söndag idag och slutet på min frihet. Från och med imorgon blir jag en working class hero i åtminstone två veckor - sedan får vi se. Jag är allt annat än taggad men Paris hägrar i fjärran så det är bara att bita ihop.

Efter ett smärre sammanbrott imorse så åkte jag och familjen hem till farmor och åt tårta. Hon fyllde 84 år och blev upp över öronen glad över den DVD-box av Pang i bygget som hon fick av oss. Det var roligt att se någon bli så glad över något så banalt som en DVD-box från 1975.

Jag fjällar i pannan och är helt fläckig. Det är inte så läckert som man kan tro.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag skulle bli minst lika glad, pang i bygget är ju sjukt roligt! =D

2008-08-10 @ 10:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback