onsdagar med johan och bella

Life of a working class hero... var det ja. Idag var det faktiskt ganska bra. Alla vi nybörjare sålde nästan direkt och jag tror att vi imponerade lite på omgivningen. Det firade jag med thaimat och sedan "Onsdagar med Johan och Bella." Jag tror att det är ett vinnande koncept. Vi kommunicerar lite halvmystiskt via Facebook och sedan hoppas man på att den andra dyker upp på mötesplatsen. Idag ringde Jade och följde med. Så det blev Johan, Bella och Jade på Melanders med öl och vitt vin. Det var väldigt fint och mysigt. En snabb after work. Det låter så seriöst att jag får gåshud. Jag har till och med kavaj och kjol på jobbet. Jag tror att jag håller på att bli vuxen i smyg. Men hur som haver, "Onsdagar med Johan och Bella" var en bra grej och jag hoppas på fler sådana ljuspunkter i mina veckor!

Nu: House, hallonglas och sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback