måndag och k-märkta vänner

Att måndagar ska vara så jobbigt. Det känns nästan alltid som om det hänger en våt filt över axlarna på måndagar och det drar ner mig. Att det gick långsamt på jobbet idag bidrog självfallet till att denna måndagskänsla var överväldigande. Men lunchen med Vici, Soffi och Klasson var mer än mysig. Libanesen och tjejsnack samt en finfin present fick jag av Vici. Som Klasson sa idag: "Vici borde vara K-märkt." Det är verkligen sant. Det finns ingen som är som genomgod som Vici. Alltid stöttande, uppmuntrande och rolig. Jag har många sådana vänner. Jag tror att majoriteten av mina vänner borde vara K-märkta. Jag har verkligen tur som har så fina flickor (och pojkar).

Onsdagar med Bella och Johan-konceptet börjar ta fart. Vardagar med vänner lades kvickt ner och jag och Johan håller på att fila för fullt på var nästa onsdag ska ta plats. Platsen är hemlig än så länge men det kommer att bli tipptopp. Alla mina vänner, kom på onsdag! Tillsammans firar vi att ni är bäst med vin och prat.

Kommentarer
Postat av: Vici

Det var många fina och värmade ord om mig:D Tack så mkt gumman det värmer! Du är en underbar vän som alltid finns där och betyder otroligt mycket för mig. Man blir som man umgås:D pussar

2008-08-11 @ 21:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback