måndag

Det förra inlägget lät lite deprimerande. Men det var faktiskt inte en så dålig dag. Jag lunchade med Chris och promenerade till Gamla Stan med Klasson. Sedan på tunnelbanan hem satt jag och lyssnade på min gigantiska iPod mini eftersom min nano är trasig. Det var intressant. Alla gamla låtar och alla gamla minnen. Fix you med Coldplay gick på repeat. Det måste ändå vara en av de allra finaste låtarna jag har hört någonsin, och ändå är jag inte jätteförtjust i Coldplay. Det finns många bättre band där ute. Men jag saknar musik och då får en mega iPod-mini duga.

Nu ligger eventet ute för Onsdagar med Bella och Johan (minus Johan). Pontus by the Sea och en drink på onsdag ser jag fram emot. Mina vänner och prat. Annars vill jag mest ta det lugnt hela tiden. Helgen tog död på all den energi jag hade. Så nu blir det Scrubs med pojkvännen, inte fy skam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback