en liten drink hos bella

Igår var det dags för en liten drink hos Bella. Den lilla drinken eskalerade till ett fullskaligt drinkkalas med både hemmagjorda hallondrinkar, rosé och vitt vin. Fint fint med andra ord. Det var supermysigt att träffa alla och höra vad alla sysslar med nu för tiden. Det inkluderade Facehunter (inget att stoppa ner tungan i visade det sig), jobbjobbjobb, Fabis spåseanser, berättelser om galna upptåg med Thorsten, Kenneth och Kristian samt ett par Crocs. Det var fina klänningar och desto finare skor. Till och med mina Pradas fick komma ut och lufta sig. In på småtimmarna skruvades tempot ner då de allra galnaste av flickorna begav sig in till stan och vi andra blev kvar hemma hos mig med thé och mer prat.




  

 

Kommentarer
Postat av: Sarah

jag på fyllan är fortfarande ett stort mysterium. Vem fan kommer på att "Nu ska jag ta en bild där det ser ut som om jag blottar mig!" CP jag är! HAHAHA

2008-08-10 @ 21:44:52
Postat av: sandy

herr yvan kommer på onsdag för att bo hos mig i tre veckor. inte för att jag hade några baktankar (ehm) men det var ju trist att höra att han verkligen inte är något att stoppa tungan i. nåväl.

Postat av: Bells

Sarah: Haha, du är bäst! Puss på dig!



Sandy: 1) Min kära vän Sofia och hennes syster har haft Yvan jagandes efter sig åtaliga gånger och efter ett svagt ögonblick kunde min vän konstatera att det inte var någon höjdare. Men fina bilder tar han! 2) Varför kan jag aldrig kommentera i din blogg? Det är en av mina favoritbloggar ju!

2008-08-11 @ 18:24:12
URL: http://bells.webblogg.se/
Postat av: Sandy

1)fan vad trist. jag har hört att han kan vara lite läskig men... jaja. vi får se haha, tjejerna i min flat har en pakt om att ingen ska göra något med honom. sådana pakter brukar visserligen bli aningen luddiga efter några glas vin.

2)haha oj vad glad jag blir. din blogg är den enda jag följt sen mannaminne så det kändes fint. kommentarerna vet jag inte men man måste ju skriva in en kod.

2008-08-11 @ 22:11:39
URL: http://cottonstyle.co.uk
Postat av: Bells

Sandy: 1) jag vet, regler och alkohol går aldrig ihop.

2) jag tror att jag är tekniskt efterbliven och det är därför det aldrig fungerar, så jag ska helt enkelt försöka igen!

2008-08-11 @ 22:29:20
URL: http://bells.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback