drama drama och lite drinkar

Ja, rubriken symboliserar ungefär hela helgen. I fredags var det poolparty hos Pao. Det var mousserande och snittar. Världens mest underbara cheesecake och en uppblåsbar elefant. Sedan blev det body shots och drama. Men det var en trevlig kväll. Massor med människor, många som jag aldrig träffat tidigare men hade väldigt roligt tillsammans med. Lagom varmt på kvällen att jag kunde ha jumpsuit och bara ben utan att frysa ihjäl.

Lördagen var fin den med. Vi strosade på stan, fikade medan Billy jobbade och hörde Cemil berätta galna berättelser från kvällen. Därefter köpte vi Brännvinsost och åkte hem till Gustav för kräftskiva. Klasson och Gustav hade köpt hattar, fixat kräftor och gott att dricka. Så i den lummiga trädgården satt vi halva natten och lyssnade på musik och pratade om cancer. Ja, både om kräftor och sjukdomen. Därefter blev det snabba vodkadrinkar, sotade ögon och Iggy Pop. In mot stan och Platina. En öl, lite mingel och sedan ganska tidig hemgång.

Idag har jag sovit, sovit och varit på konfirmationslunch där jag åt värdfolket ur huset. Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback