die bitch, die

Jag kanaliserar min väns ord och uttrycker mina känslor här med. Låt bli att skriva meningslösa kommentarer. Jag är inte intresserad av att besöka din blogg och se vad jag kan vinna för skräp. Jag är inte intresserad över dina fula dagens outfit bilder. Jag är inte intresserad av att besöka din blogg alls. Jag är helt enkelt inte intresserad. Så låt bli min blogg en gång för alla. Die bitch, die. Att göra gratisreklam är fult och onödigt. Genom att skriva en trevlig kommentar så ökar dina chanser markant att jag faktiskt bemödar mig att klicka på länken och besöka din blogg.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker detsamma. De flesta "dagens outfit-are" har mindre snygg klädstil dessutom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback