vårgalen

Varje år när solen tittar fram så försvinner all moral och självbehärskning. Det är okej att skolka, äta tio ton glass och bara ligga och lata sig hela dagarna. Jag har annars en väldigt stark självkontrollerande sida, tror jag. Jag går upp på morgonen i tid, kommer aldrig för sent, äter relativt nyttigt och tränar. Nu å andra sidan tar jag sovmorgon titt som tätt, glömmer bort mitt rökförbud, äter alldeles för mycket glass och struntar i läxorna. Men det kanske är så det ska vara? Med mina Wayfarers på näsan och en tygpåse med det allra viktigaste (typ pengar, läppglans, iPod och en Dylan-biografi) är jag redo att inta våren.

Nu å andra sidan sitter jag och försöker panikplugga lite. Ikväll är det Vicis skiva med temat Filmstjärnor och imorgon sticker jag till Paris. Men jag tror jag hinner klämma in ett blogginlägg imorgon innan jag sitter i Marais och sippar café au lait!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback