trötter

Jag är trött på många saker men mest trött är jag på min förbannade knän som bara ställer till problem. Det är fantastiskt roligt att inte kunna gå ordentligt. Det är alldeles underbart att inte kunna dansa om kvällarna. Men finast av allt är att det håller mig vaken om nätterna. Ljuva knän med andra ord.

I helgen sticker jag till Uppsala och sover förhoppningsvis bort all den trötthet som huserar inom mig just nu. Visst ja, på lördag jobbar jag också. Cash is king, som man brukar säga. Med andra ord så dröjer det ett tag innan jag får lägga huvudet på dunkudden. För nu mina kära läsare ska jag ta och läsa en sjusidig rapport kring vikingaproblematik. Livet är allt bra ibland. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback