torsdag

Oh hjälp! Nu är jag helt slut. Jag har precis rensat mina tre garderober på gamla kläder jag inte längre använder. Det var slitsamt måste jag säga. Inte bara mentalt. För visst var jag jättefin i den där skottsrutiga kjolen från Tessie en gång i tiden? Men framför allt fysiskt. Att kläder väger så mycket! Tillslut blev det tre stora kassar fyllda med urtvättade D&G-tshirts, för korta jeans och en hel drös militärgröna plagg. Fråga mig inte varför. Men tydligen, efter att ha gått igenom allt jag äger och har, haft en förkärlek för militärgrönt. Jag ska inte förnedra mig med en bloppis men mina vänner, är ni sugna på ett stycke kamouflage eller något annat urtvättat så är det bara att hojta till!

Förutom att knäcka ryggen har jag idag genomlidit ett tre timmar långt seminarium samt fortsatt jakten på en skinnjacka, men utan lycka. Nu ska jag knåpa ihop kluriga intervjufrågor att ställa Birgit Sawyer och sedan laga middag!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tipstipstips!
Någon som syr upp en åt dig? Du får den som du vill, modellmässigt och storleksmässigt, samt att du inte ser ut som övriga svenssons. Bara ett litet tips sisådär. Dyrt men värt.

Postat av: Bells

Josefine: men jag har redan hittat en finfin jacka, jag har tyvärr bara inte hittat den i butik än! men tack för tipset :)

2008-04-17 @ 17:52:07
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback