tisdag

image622
Foto: Hedi Slimane



Min helvetesdag igår bättrade egentligen aldrig på sig. Fast det var fint att tjuvkika på
Stay Free's modevisning på Café String och sedan dansa livet ur mig på Kühlers. För övrigt, missa in Stay Free's visning för allmänheten på torsdag. Oh la la, det är installationer, dans, sång och... jag får gåshud. Väldigt innovativt i alla fall.

Idag pluggar jag och det regnar ute. Jag har skrivit klart min vetenskapliga rapport (äntligen!) och har nu bara en modern dans att koreografera och ett argumenterande tal att skriva. Sedan kommer Chris hit. Men just nu ska jag ta en sen lunchpaus och käka thaimat.


Kommentarer
Postat av: Sandy

Den bilden är helt underbar, observera att mr Doherty har på sig en annan hatt på den andra bilden med katten.. Haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback