söndag

Det var en fin helg. I fredags blev jag med skinnjacka och sedan åt vi mjukglass i solen och hade det trevligt. Livet blir helt enkelt så mycket lättare på våren. Kvällen spenderades med granatäpplen och filmen "Min vänstra fot" från 1989. Moster min tyckte att det var en kul idé att ge mig kritikerrosade filmer från mitt födelseår. Det tyckte jag med. I lördags jobbade jag och intervjuade Birgit Sawyer. Väldigt trevligt och lärorikt måste jag säga. Idag har jag åkt från Uppsala till Stockholm, ätit glass i solen med Vici och letat rätt på en 60-talsklänning inför morgondagens skiva. Det var en riktigt fin helg även om orden inte räcker till för att beskriva hur varm i maggropen jag känner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback